20 de març 2011

RECEPTES PER APRENDRE LES TAULES

Aquestes són les nostres receptes per aprendre les taules de multiplicar:

  • El meu germà major em fa exercicis de multiplicar i jo responc i després ell corregeix-Ru Yi-
  • Aquest estiu, cada dia repassava mitja hora.-Niko-
  • Quan vas al llit, per dormir et preguntes les taules-Diana-
  • Jo dic la meitat de memòria i després dic l'altra meitat.Al final la dic tota sencera.-Paolo-
  • Jo li dic a ma mare i em la demana saltejada.-Vinit-
  • Si no saps 9x4 penses 4x9 i són 36.-Aya-
  • Jo cerc a internet les taules i practico.-Rayane-
  • Les taules de multiplicar són més fàcils cantant.També demanar les taules al coixí.-Adrián-
  • Jo per saber les taules, cada nit , cinc minuts abans de les 21:00hores, estudio les taules.-Yasmina-
  • El meu secret és cantar una cançó: la del fútbol de David Bisbal.-Marina-
  • El meu secret és abans de venir a l'escola llegir-les.-Antònia-